Strona główna   Gmina   Rada Miejska   Urząd Miejski   Gminne Jednostki Organizacyjne

Geografia   Historia miasta   Kultura i sztuka   Turystyka i rekreacja   Oferta inwestycyjna   Teleadresy
 

19 grudnia 2008

 Co zrobić, aby urząd był lepiej postrzegany przez petentów?

          Informujemy, że Urząd Miejski w Obornikach Śląskich zakwalifikował się do udziału w projekcie „Samorządowiec zDolnego Śląska”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki .To projekt promujący markę „Urząd zDolnego Śląska”. Projekt zakłada przeszkolenie urzędników w ramach 20 modułów szkoleniowych, a także stworzenie 20 szkoleniowych podręczników tematycznych. Dla uczestników projektu „Samorządowiec zDolnego Śląska” przygotowano szkolenia, które bezpośrednio będą wpływać na efektywność i jakość pracy, podniesienie kompetencji, pozytywną ocenę wydawaną przez petentów, podniesienie wartości urzędników.
Szkolenia są oparte na trzech Filarach:
I Filar – Wiedza Fachowa,
II Filar – Efektywna Praca,
III Filar – Kompetencje społeczne.

          Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, z którego pochodzić będą przeszkoleni urzędnicy otrzyma certyfikat „Urząd zDolnego Śląska” oraz zewnętrzne tablice informacyjne. Urząd po zakończeniu projektu „Samorządowiec zDolnego Śląska” będzie posługiwać się marką „Urząd zDolnego Śląska”, poświadczającą posiadanie kompetentnych przeszkolonych kadr w celach promocyjnych i marketingowych. Przede wszystkim projekt ,,Samorządowiec zDolnego Śląska” mając na celu poprawę jakości pracy i życia pracowników urzędów, pozwoli poprzez usystematyzowane działanie zachować równowagę w pracy i poza nią, przyczynić się do poprawy wizerunku urzędu.
          Pracownik urzędu jest utożsamiany z urzędem, jako instytucją, a ocena wydawana danemu urzędowi przez petentów jest zawsze pochodną oceny wydawanej urzędnikowi. Mamy więc nadzieję, że szkolenia dadzą możliwość wykorzystania, w swojej pracy jak i w życiu prywatnym, zdobytej wiedzy w relacjach z klientem zewnętrznym, i wewnętrznym. Usprawnią zarządzenie czasem i miejscem pracy, podniosą poziom wykształcenia kadry, ale nade wszystko poziom obsługi klienta.


Małgorzata Matusiak
Sekretarz Gminy











 


 

Serwis prasowy nr 147
grudzień 2008