12 lipca 2004

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

Burmistrz Obornik Śląskich ogłasza konkurs na stanowisko
Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Obornikach Śląskich

Od kandydata wymagane jest:

  1. wykształcenie wyższe - ukończone studia magisterskie w zakresie Prawa i Administracji
  2. ukończenie kursu doskonalącego w zakresie zagadnień dotyczących aktów stanu cywilnego oraz praktyka w Urzędzie Stanu Cywilnego,
  3. znajomość zagadnień z zakresu prawa samorządowego,
  4. umiejętność pracy z komputerem,
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. co najmniej 5. letni staż pracy,
  7. posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie obejmującym dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub wyrażenie zgody w formie oświadczenia na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego celem uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa w tym zakresie, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych .

Kandydatem na Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Obornikach Śląskich może być osoba, która :

  1. ma obywatelstwo polskie,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
  3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko:

1) mieniu,
2) obrotowi gospodarczemu,
3) działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
4) wiarygodności dokumentów,
5) za przestępstwo karne skarbowe,

4. nie była karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi , o których mowa w art. 147 ust. 1, pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych / Dz. U. z 2003 r. nr 15, poz. 148 ze zm./

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
  2. curriculum vitae - przedstawiający życiorys zawodowy,
  3. dyplom ukończenia studiów magisterskich w zakresie prawa i administracji ,
  4. świadectwa potwierdzające posiadanie kwalifikacji w zakresie znajomości prawa o aktach stanu cywilnego,
  5. dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy,
  6. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
  7. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 147, ust.1, pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych /Dz. U. z 2003 r. nr 15, poz. 148 ze zmianami/,
  8. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
  9. kopię poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w zakresie obejmującym dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne",
  10. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i nr 153, poz.1271/ w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Obornikach Śląskich.

Dokumenty należy składać do dnia 23 lipca 2004 r. osobiście, w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich pokój nr 14, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na kopercie napisem "Konkurs na Kierownika USC w Obornikach Śląskich" oraz z adresem zwrotnym. Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi 29 lipca 2004 r. / czwartek /.

 

Serwis prasowy nr 95
12 lipca 2004