pasek_dol.gif (11455 bytes)

Uchwała nr 0150/XXXIV/332/02

Rady Miejskiej w Obornikach Śląskich z dnia 20 marca 2002r.
w sprawie opłaty administracyjnej

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 i art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym / t.j. Dz. U. z 2001 r., nr 142, poz. 1591 , art. 18 i art. 19 ust. 1 lit. ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych / Dz.U. z 2002 r. nr 9 poz. 84 / Rada Miejska w Obornikach Śląskich uchwala, co następuje:

§ 1.

Określa się wysokość opłat administracyjnych za czynności urzędowe, w następującej wysokości:

  1. za przyjęcie w Urzędzie Miejskim oświadczenia ostatniej
  2. woli spadkodawcy - 15.00 zł

  3. za przyjęcie poza Urzędem Miejskim oświadczenia
  4. ostatniej woli spadkodawcy - 30.00 zł

  5. za wydanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego
    - dla jednej działki - 40.00 zł
    - dla każdej następnej - 10.00 zł
  1. za wydanie wypisu i wyrysu z projektu planu zagospodarowania przestrzennego
    - dla jednej działki - 20.00 zł
    - dla każdej następnej - 10.00 zł
  2. Uzgodnienie dokumentacji projektowej dot. przyłączy wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych i gazowych - 20.00 zł
  3. za uzgodnienia dokumentacji projektowej innej niż w pkt 5 -100.00 zł
  4. za sporządzenie odbitki kserograficznej dokumentu urzędowego za każdą stronę formatu A-4 -0.50 zł

§ 2

  1. Opłatę administracyjną ustaloną w:
    - § 1 pkt 1 -6 - wpłaca się na rachunek bankowy gminy w dniu złożenia wniosku

  2. o dokonanie czynności urzędowej,

    - § 1 pkt 7 - wpłaca się w kasie Urzędu Miejskiego.

    § 3

    Tracą moc uchwały Rady Miejskiej w Obornikach Śląskich:

    1. nr XVIII/149/1996 z dnia 26 stycznia 1996 r. w sprawie wprowadzenia na terenie
    2. gminy Oborniki Śląskie opłaty administracyjnej za niektóre czynności urzędowe nie objęte przepisami o opłacie skarbowej,

    3. nr X/81/99 z dnia 17 czerwca 1999 r. w sprawie zmiany uchwały nr XVIII/149/96
    4. z dnia 26 stycznia 1996 r. w sprawie wprowadzenia na terenie gminy Oborniki Śląskie opłaty administracyjnej na niektóre czynności urzędowe nie objęte przepisami o opłacie skarbowej,

    5. nr 0150/XXVI/225/2000 z dnia 28 grudnia 2000 r. w sprawie wprowadzenia opłaty
    6. administracyjnej od zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

    7. nr 0150/XXVIII/274/01 z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie zmiany uchwały nr X/81/99 z dnia 17 czerwca 1999 r. w sprawie wprowadzenia na terenie gminy Oborniki Śląskie opłaty administracyjnej za niektóre czynności urzędowe nie objęte przepisami o opłacie skarbowej.

    § 4

    Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miejskiemu w Obornikach Śląskich

    § 5

    Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

    Przewodniczący Rady Miejskiej w Obornikach Śląskich
    Zdzisław Skorek

Zobacz także:
Opłaty i podatki lokalne

< Powrót do spisu uchwał>